tjo

jag har verkligen haft fullt upp hela veckan! har pluggat och pluggat pluggat
och sen pluggat lite till!!!!! sen har jag även kollat på en show som aleholmskolan gjort,
och min fina vän mois sjöng så fint :*

äntligen helg nu igen iaf!!!
idag är det bal, både i vdtlanda och sävsjö och eftersom min pontus går så blir det
att jag drar till vetlanda!
ikväll ska jag fira världens bästa sara som fyller år :)

tänkte iaf bjuda på några bilder från förra söndag myset med tjejer :)
och även en bild på ett par skor som jag vill ha SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket.
och om jag får ska jag beställa dom :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kommer bli världens bästa sommarskor!

DEN ÄR MIN :')







Kommentarer
Postat av: josefin

älskar bilden på dig och din bästa vän, miniräknaren!!!! :D

2011-05-28 @ 12:33:44
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0