pengarträd!?

jag måste försöka hålla i mina pengar. jag måste ha shoppingförbud!?
allvarligt talat, det räcker med att jag går in i en affär så kommer jag ut med en kasse.
måste bli betydligt snålare! jag försöker ändå vara snål men så kommer man in på HM och
se alla låga priser, VAD FAN GÖR MAN!?!?!?!? menmen..
berättade ju att jag hittade två saker igår, båda grejerna har jag smygkollat på innan.
men så idag så kommer jag in på HM, men jo visst, även idag kommer jag ut med en kasse.
fy mig!!!!!!!!!!!!!!!




denna snyggsnyggsnygga bikiniöverdelen! fastnade dirr när jag såg den på hemsidan
och så bara fanns den där i lilla vetlanda :') dock sket jag i underdelen, den passade inte..





även en långklänning hängde med.. jag gillar den, tycker det är skit snyggt! var först lite
tvekis med tanke på att jag inte kasnke passar perfa i det men man vänjer sig :)
det som känns skönt är att den inte är ända ner heller :)




var tvungen att visa hur den ser ut i ryggen. kanske inte syns så bra men det är lite som flätat/virkat och några träpärlor i, jag gillar den så mycket! så himla mysig :) vanlig men ändå lite speciell. perfekkkkt




idag haffade jag även åt mig denna super mysiga klänningen! det dumma är bara att den är så
himla genomskinlig.. får ha ett linne under för annars ser det helt sjukt ut :p
orkar dock inte lägga upp bilden på hur den ser ut bak.. sorry!



måste även visa dessa skogsskorna, köpte dem typ förra veckan för 100 spän. HAH!? hallå eller

NU ORKAR JAG INTE MER!
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0