pang helg!

förlåt att jag inte uppdaterat men jag gjorde det igår och skrev väääääärsta inlägget om hela helgen..
sen bara försvann allting och då blev jag så jävl lack på det!!!
men iaf! jag har haft en riktig panghelg!
det börjades redan i fredag då vi var lediga på grund av att det var öppet hus på torsdagen!!
(torsdagen var också en bra dag, jag och pontus fick hem våra ziperaller. och JA vi var för snåla
för att köpa en riktig one piece, men iaf, den är underbaaaaaaaaar:D)
i fredags firades det även FFF (födelsedagsförfest) för branne och gry för att sedan dra vidare till hotellet och
dansa av oss några kilon, vilket vi nog gjorde! fyfan vad kul jag hade :D tack alla underbara och sköna människor! och såååklart så var det ett plus i kanten för att två av mina underbara sävsjötjejer hängde med, TACK josse och jossan, SJUKT SKOJ!!! fredagkvällen och natten kan ju dock dra åt skogen, men jaja!
på lördag, valborg! hade beslutsångest om det skulle bli vetlanda eller sävsjö och tillslut blev det vetlanda!
jag och ponte grillade med hans familj och drog sedan förbi mackii en sväng men kom tillslut hem och myste i soffan framför film, mmmmm!
och igår, söndag var en riktig slappare och även lite hurtig var jag! hela förmiddagen och dagen spelade vi kort med pontes familj och sedan bar det av till sävsjö, då blev det en halvmilen, skööönt!
sedan drog det igång med kortspel här i sävsjö också! hihi, nytt spel som jag lärt mig, SÅÅ KUL!!!!

idag är det måndag och skolan är igång! usch vad det är S-E-G-T!!! idag har jag också klarat av första passet på försäsongen.. det var snabbhetstest, spänsttest och beeptest! ååh vad jag hatar beeptest!! menmen, det gick väl helt okej! nu är jag iaf stolt :DDD
jäääävlar vad långt inlägg! hoppas ni inte somnat! nu kommer en massa bilder :D



jag och pontus i våra zippisar! mmmmm!



jag och sävsjöbrudar på rolig fest i vetlanda!!



lite party, eller!?



födelsedagsbarnen! branne och gry! :)



jag och pontus på valborgsmässoafton! såhär ser vårt förhållande ut. pontus är tråkig och jag är allmänt korkad!

nu orkar jag inte mer, kanske kommer mer från FFF en annan dag! :D
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

vad söt du är plutten!! like you a lot :*

2011-05-03 @ 15:41:57
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0