bildbrist.

önskar jag hade några bilder att bjuda på från helgens bravader!! men icke..
jag har verkligen haft en kanonhelg, och den är inte slut än, wihoo :D
i fredags umgicks jag med pontus på eftermiddagen och framåt kvällen blev det att spela kubb och chilla
lite med gry, sara, elin och olivia, fantastiskt mojsigt! framåt nattetid hämtade pontus mig
och jag fick krypa ner i sängen jämte honom, bäst!!!

igår, lördag, vaknade jag ovanligt sent, halv 12!? det är verkligen inte likt mig..
och jag fick panik för jag sovit så länge men pontus brydde sig la inte så mycket, han är
mer sjusovare än vad jag är liksom!
iaf, hela dagen spenderades hos pontus, vi gjorde absolut ingenting, vilket var ganska skönt.
framåt kvällen skjutsade han hem mig till sävsjö och då blev det dags
att dra sig mot jossan för att grilla med bästa tjejerna :D
vi drog efter lite grillning och sånt mot pär för att shaka loss lite..
en minst sagt rolig men också väldigt dramatisk kväll! jag hade iaf för det mesta otroligt roligt!

idag är det söndag, en väldigt vacker och solig söndag!
jag har legat ute i solen hela förmiddagen, så himla underbart.
har också försökt att plugga på all jävla skit som är nu dem närmsta veckorna, hemskt!!!!!
just nu grillas det för fullt, MUMS! efter en matbit drar jag ner till josse
och träffar brudnarna igen för att ligga och steka och snacka i solen.. awesome!
hoppas alla äger livet!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0