stekhett

vilken otrolig värme!! hur skönt som helst, dock inte lika skönt när man inte har någonstans att doppa sig och svalka sig lite, utan istället får gå in emellan åt, hehe...

igår hade jag en underbar dag!
min kära mamma och jag tog med oss goa mackor, lite annat gott, böcker och begav oss mot
ruskens "strand". där mötte vi upp två av mina kusiner och min moster!
vi umgicks dör hela dagen, badade, solade och umgicks, underbart var det verkligen.
kvällen spenderade jag hos pontus, det var mysigt att somna jämte honom.

nu ska jag ut i solen igen, och försöka undvika att bränna mig! ;)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: puss från sara :D

saknar dig med kompis, vi får hitta på något snart! du är i h-stad nu va? :)

2011-07-11 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0