hej

det är heeeelt sjukt vad onödig denna veckan är. vi gör fan inte ett piss, ärligt talat!!!
menmen, det är ju gött det också så jag ska ju inte klaga.. imorgon slutar jag vid halv 1
och på fredag börjar jag vid halv 1, gud så skoj!
sitter just nu hemma hos pontus och väntar på att någon i hans familj ska komma hem så
jag slipper underhålla mig med att käka massa chokladsås, inte nyttigt!
har iaf tagit tiden att ta en bild på vad jag har på mig, varför har jag inte den blekaste om ;s
jag blir deprimerad av detta vädret, kan inte solen leka lite med mig ist :/

ikväll ska jag mysa med pontus igen, äntligen! :')


gud så trevlig bild! försökte få med både ringar och halsband men nu när jag kollar en extra
gång ser man knappt inget av mitt halsband och den andra ringen syns ju inte för den handen
tar jag ju kort med, hahah, jag är bra trött jag.... hehe




ungerfär såhär ser det ut när vi myser, ihihihihi :*

pusspuss

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

haha, jaaa :D

2011-06-21 @ 22:32:11
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0