fullt upp.

usch vad jag blir irriterad. jag laddade upp ett inlägg för två dagar sen och det var
nu jag märkte att det inte ens kommit upp, sånt blir man irriterad på.
och ärligt talat har jag inte den blekaste om vad jag skrev. hehe!
har iaf haft fullt upp det senaste. tänkte slänga upp lite bilder på senaste händelserna
när jag har tid och känner för det.

idag har världens finaste tagit studenten! och inte bara det, jag och världens finaste har varit tsm i 1 år.
känns verkligen inte som det gtt så länge, man kommer ihåg så många stunder och sen
kommer man på att, "vafan det var typ 8 månader sen, inte nyss!!!"
menmen, studenten, gud så lyckligt en student dag är!!
min lilla pontus pys har varit så otroligt glad och nu är han iväg och festa rumpan av sig kan jag tänka me :D
tur att det är lyckligt på en sida av vägen när det är lite små jobbigt på den andra...... PUNKT.

nu: GLADA BILDER





puss. älskar dig min pontus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0