I've found a reason to cry!

mitt i all jävla röra mitt i hela jävla smeten kan jag ju berätta att jag är ALIVE! :) börjar nästan bli frisk igen från förkylning och allt, eller inteeeeeee! :) men men.. hatar kylan också.. menmen, det är dunder gött att ha lov och det känns att det behövs, hatar bara att lovet är alldeles för kort. "/ har spenderat dagarna framför oth, i princip.. can't waaait for season 8 :')

iaf, kan berätta om min mysiga alla hjärtans dag! den spenderades med pontuus, SURPRISE ;) ah, och jag kom hem till honom, gick ner i hans rum och kommer in till tända ljus, tänd brasa, min spotify lista, små presenter och röda rosor!!! så himla gulligt.. sedan efter att vi hade ätit med hans kära familj så drog vi på oss pyamaser, satte på en film, kröp in under täcket och bara myste, med lite after eight såklart! :) det var underbart :)
pyamasparty med pojkvännen, det borde man ha oftare ;) hah :D
hoppas ni hade det lika mysigt! :)

puss



kiss me and hug me, and please say that you love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0