I don't want to fall asleep cause I miss you baby..

HEJ!?

nu minns jag inte vad det var jag tänkte skriva, mitt minna är lika stort som min lilltå! men iaaf...
jag lever, men jag är jämt sjuk, eller ja, fökyld.. jag har även PAIN i ryggen. har haft det ett tag och åkte och kollade upp det - bäckenet hade åkt upp och jag vet helt sne (?) så kan det gå... dom fixade det, dock känner jag fortfarande, not nice!
förövrigt hatar jag skolan, sen typ hatar jag skolan, och glömde jag säga att jag hatar skolan? hehe, nä nu överdrev jag men gillar den inte iaf................
dock blev jag lite glad idag, fick mvg i gitarr på musiken, gott o nice.
nu sitter jag och pluggar historia, har prov på fredag.. ska snart mysa ner mig i sängen med lite tända ljus och må allmänt gött!
kan också berätta att jag har klippt mig idag, det var fanimej på tiden asså.. jag fattar nte varför jag aldrig klipper mig, för jag älskar ju att ha nyklippt hår, man känner sig ju as fresh, men varför tänker man inte längre än min stortå?
aja, back to track! ha det bra :) puss



en jävlans skön bild från i fredags, galen kväll! kanske för galen för lördagen var inte bra!
sp10a har sina stunder iaf<3333333333333 ;)
på bilden äre: sara, sebbe, jag, elin, gry och malmis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0