utsliten!

utsliten är precis vad jag känner mig just nu! och anledningen är väl att jag precis tagit igenom
mig ännu ett spinningpass. haha! det känns otroligt gött. men fyttifan vad det var jobbigt idag. usch!
men det gäller att inte ligga på lat-sidan även att det är lov!
än så länge har inte mitt lov varit jätte livat. igår umgicks jag med gry till att börja med och framåt kvällen
grillade vi hemma hos bobbo med lite annat folk. en fet köttabit slank ner redigt feent!

idag har jag och pontus hjälpt pontus mamma att måla trädgårdsmöbler, det blir nog jätte fint :D
och nu som sagt har vi varit på spinning. och alledeles strax ska jag hoppa in i duschen.
efter det har vi bestämt oss för att hyra en film, mojsigt!
jag hoppas bara på att det fina vädret är tillbaka imorgon då jag och mamma ska till växsjö och shoppa lite :)



you will not get anything by silence.
not because you will lose for not communicating but you will never win either.
you don't need to be ashamed to sound stupid as long as you are smart enough to talk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0