ullared

tjaaaaaaaaaaaa.
idag har jag varit i ullared med min moster liselotte. det har varit en trevlig dag och jag har hittat lite småsaker. till exempel det på bild och även lite smått och gott annat!
blev jätte glad när jag hittade pippi-tröjorna. det som var lite tråkigare var dock att den vita hittade jag på barnavdelningen innan jag fattade att det fanns i vuxenstorlekar också och när jag kom till vuxenstorlekarna var såklart både vit och marinblå slut. men det fanns en röd kvar och den sitter as snyggt på till ett par vanliga jeans :D var dock lite besviken eftersom jag har pratat jätttttteeee länge om en marinblå men det är sånt man får ta! är nöjd ändå, även att jag velat att den vita skulle sitta lika perfekt som den röda ;D haha
PUSS!




en vanlig vit tröja, gött! :) två supersköna pippi-tröjan! den röda är
faktiskt min favorit, eftersom den är en riktig damstorlek så den är lite större
och så, men även också för den var skit snygg på :)
den vita fick jag med mig hem bara för den var så billig, haha ;)
sen en bikini jag matchade ihop lite snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0