´tjennna

Idag var det back to schoooool! ingen höjdare precis men det funkar väl,
dagarna trallar på! jag längtar något oerhört till sommarlovet :')
idag har jag varit ute och sprungit en längre runda än vanligt, gud så skönt!
och gud så kul det är när man inser att man orkar mer än man tror? :s
jag som har världens sämsta kondition kanske ändå får lite hjälp av någon där ovan! gott isf.

alltså, seriöst, fan vad irriterad jag blev helt plötsligt? haha - nej inget att skratta åt.
allvarligt talat blev jag riktigt förbannat irriterad och jag tänker inte avslöja mig på något
sätt men ibland blir jag bara jävligt trött på saker och ting att man bara har lust att lägga
sig i en låda till folk lugnar ner sig. erkänn man känner så ibland, ERKÄNN!?!??!?!?!
ne förmodligen kommer ingen kommentera detta vilket bevisar att jag är allmänt
ointressant och ensam om att tycka sådär?
ne vafaaaaan!

haha, fan vad krånglig jag är när jag skriver x)
haha, fan vad ointressant jag är!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0