tjejmys

lovet är snart slut och det har gått så jävla fort, som alltid!
jag hatar att börja skolan efter ett lov, surt som fan faktiskt..
menmen, denna söndagen kommer att spenderas med pontus tror jag väl, men som tur
är så är vi lediga imorgon också, hade glömt bort det och när ´jag kom på det blev
jag mega glaaaaaaaad :D :D :D :D :D

iaf, när jag var i växjö med mamma så hittade jag den bh:n på bilden nedanför! eller bh:n vet jag inte.
det känns som en sån där topp som man hade innan man började använda bh, haha!
men det är otroligt skönt faktiskt. älskar den! :)




igår vaknade jag hemma hos pontus pappa och hans familj, det mysigaste var att vi fick direkt
på morgonen börja med att leta påskägg i trädgården, så söta! :)
kvällen spenderade jag i sävsjö med fina tjejer!
vi grillade, snackade, myste, spelade gura och sjöng. underbart :D

 

det grillades kött för fullt, MUMS!



jossan, tove, josse, jag och rebecca :) <3



amanda och rebecca! :) <3




vi får inte glömma bruden vi var hemms hos!
söta moa!! :) hon bjöd oss även på gottig kladdkaka, nam nam!

en kanon kväll helt klart! hoppas snart det blir fler! :D
nu måste jag städa mitt rumt :( sen måste jag ut och springa eller gå till gymmet!!!!!
sen MÅSTE jag ligga och njuta av solen :D
pusspuss

Kommentarer
Postat av: josefin

fina du. fina kväll, fan så fint! <3

2011-04-24 @ 14:20:57
URL: http://flinkenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0