snart påsklooooov




guuud vad jag känner mig levande. haha!
nej men allvarligt talat. även att inte solen skiner just idag så känner jag våren i
luften, i kroppen, i tänkandet, ja, i allt faktiskt! det är så oerhört underbart.
jag trodde att denna veckan skulle bli så sjukt jobbig, men den känns helt okej ändå.
har klarat av spanska nationella, jag håller tummarna för ett g!
skulle även haft geografi prov igår men det blev inställt, gött eller ej1?!? jaja, var
helt okej duktig igår ändå eftersom jag klarade av onsdagens spinningpass ännu en gång.
haha, det är inte jätte kul men känslan efteråt är ganska oemotståndlig :o thanks för det malin :*

till dagen: svenska nationella, det gick verkligen inte bra. hann inte klart med ord och läsförståelsen,
piss på det rent ut sagt!!!!! däremot var jag tvungen att pigga upp dagen igenom att springa en runda när
jag kom hem från skolan och det var det bästa beslutet jag gjort idag. det gick så otroligt bra och nu
är jag så himla glad och motiverad igen :D haha! tänk vad en liten joggingtur i friska luften kan göra!!
så ett joggingpass, 50 situps, 2 minuter planka, 20 knäböj och en tallrik mat senare så är jag beredd att
plugga inför morgondagens matteprov.
sedan är det LOOOOOOOV!!!!!!! och den kommer börja otroligt bra med en trip till Öland med
världen bästaste och finaste pojkvän!!! pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0