skulle vara en superdag..

alltså, denna dagen skulle bli en kanonsöndag bestämde jag mig för.
jag gick upp och hjälpte kenneth lite utomhus.
fick för mig att springa en runda, vilket jag också gjorde. benhinnorna kändes sådär...
sen åt jag med farmor och farfar och pappi!
försökt plugga, går inte?!?! hjälp mig tack..... kan inte koncentrera mig, har problem med det asså :o

sen nu ikväll hände nått, blev allmänt depp när jag läste och såg och tänkte på
vissa saker. ibland blir man så trött på allt, inte sant?
ibland undrar man vem som faktiskt kommer att stå kvar om man behöver det.
nu ska jag fanimej äta äggmacka och vara glad med pappa!!!!!!!!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0