öland

hellu. jag hoppas att ni har haft en helt underbar start på påsklovet, precis som jag har haft!!
jag tänkte visa lite bilder faktiskt, skojigt!
jag och pontus har iaf haft en underbar helg på öland! vi har shoppat, skrattat och haft det allmänt mysigt :)
vi har ätit jätte mycket hela helgen (världens godaste grillning i lördag också) så igår när jag kom hem
från vetlanda så tog jag mig en springtur! hurtig som jag har blivit, haha not!



försökte rotera, gick ej, sorry! men iaf, jag och pontus när han köpt sin nya fina vårjacka! :D



pontus morfar och hans sambo lillemor hade lämnat en liten lapp och påskliljor! how cute!?!?



min grillmästare <3



det blev förjäääävla gott! kanske ser helt vanligt ut! Men det var det sjukast! jag åt så jag nästan sprack!



såhäääär mycket njöt man! :') hahah :D



på kvällen blev det ansiktsmask!!  haha snygga



och sedan mys framför körslaget! :)


vilken härlig liten bild bomb ni fick ;) haha... tack pontus för världens bästa födelsedagspresent :)
idag är det måndag och första äkta dagen på lovet typ :D vilken underbar dag! 
har vi i sverige hoppat över våren eller? så skööönt. har legat och solat hela dagen.
och nu ikväll har jag sprungit en runda! snart ska jag dra mig mot pappa :)



 

underbar dag i solen med annanas och lite annat gött!


innan jag drar mig mot pappa kan jag visa vad jag köpte när jag och ponte var iväg! :)



denna snygga jeansvästen, jag älskar den faktiskt! sommarkänsla :)



(ignorera min mammas stökiga rum) denna ascoola byxdressen! fin skön som tusan :D


nu fick ni ett långt och trevligt inlägg! vi ses :) puss

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tack för en underbar helg! love you <3

2011-04-18 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0