blommigt

älskade vår!
vädret är så jäklans underbart, och om inte jag är helt galen så tror jag att jag
börjar få lite rosiga kinder tack vare solen. thanks !!!!!!!!! :D
nä men man blir riktigt pigg på allt när solen är framme.
idag vaknade jag hos pontus och åkte sedan hemåt.
har i eftermiddag varit hos mormor och morfar och hjälpt till lite utomhus.
och nu har jag pluggat lite och snart ska jag göra mig iordning för att
sedan dra mig mot flink. ska äta massa gott med underbara vänner!
lär bli en bra kväll :D
PUSS




av någon anledning dras jag till blommigt. här är lite blommiga kläder
som jag inhandlat det senaste. eller ja, en del var rätt längesen,
men solglasögonen köpte jag igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0