bio mys!

igår var det så vaaaaaaaaaaaaaarmt!
men faktiskt så skrev jag ju att jag skulle till gymmet eller ut och springa,
jag höll mitt löfte! jag var ute och sprang i värmen, fyfan, det var jobbigt!!!
när jag kom hem fick jag grillade hamburgare och sedan drog jag och pontus
till bion här i sävsjö för att kolla på "hur många lingon finns det i världen" :)
det är alltid en speciell känsla att gå på bio och jädra, jag ångrar verkligen inte att vi gick.
den var så sjukt bra så jag vill se den igen och igen!
så himla fin och gulligoch lite sorglig och ja, helt fantastiskt!!! tur jag fick se den på bio första gången!!!

menmen, idag ska jag äta hos mormor och morfar! ikväll blir det vetlanda! puss




bäst!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0