.punkt.

jag känner bara för att lipa och skratta på samma gång!
jag vill skratta för att jag tycker att pontus är så sjukt snäll mot mig. hur mycket jag än lipar över saker så tröttnar han inte, det är något jag uppskattar så sjukt mycket.

skulle gärna vilja ligga och lipa också, anledning ett är för att min förkylning aldrig vill gå över och min hosta dödar mig och min hals gör likadant, vill bara att det ska gå över så jag kan träääääna, träna handboll!!!!
anledning två är för att jag känner sån jävla saknad efter vissa människor och tider.
och det som gör en så jävla trött är hur jävla besviken man blir varje gång när man försöker. PUNKT.

nu vill jag bara springa till thörn och krama henne för att hon skriver att hon saknar mig och vill träffas. så enkla sms gör så stora spår i mitt lilla hjärta! ;) hihihih.
PUSS thörn.


Kommentarer
Postat av: julia

aw, PUSS annut

2010-09-26 @ 17:20:35
URL: http://teen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0