pontus min prins

jag är världens finaste pojkvän!
vi var som sagt på a6 i lördags och när vi sitter och äter tar han upp en present ur fickan, bara sådär, blev heeelt illröd i ansiktet. hahha. vågade inte öppna förräns senare, ett galet fina halsband :')
åh satan vad jag älskar min pontus, vad skulle jag göra utan honom !?

idag är jag hemma från skolan, sjuuk! förkylningen vill inte försvinna. men jag har faktiskt fått lite gjort, har dammat rummet, tro mig, det var fan så jag äcklades. haha, måste bli bättre nu asså!
rensade en garderob nyss, med kläder väskor och all möjlig skit, hälften ligger på golvet som jag inte vet vart jag ska lägga den? :o

iaf, tilda och anton har åkt till australien! gissa vem som är avis? :(
mamma kom även med lite glädjande besked igår, hon och kenneth har kollat på resor till egypten, wiho! like a loot.
ne, nu ska jag skriva med pontus, för han är så jävla fucking bra. ååh, får inte nog av han! vill äta upp han typ.


bild på halsbandet <3



Kommentarer
Postat av: jonna

åååh gud vad gulligt! tihihi

kunde behövas att städa den där garderoben, eller vad säger du? ;) haha

2010-09-06 @ 20:09:34
URL: http://jonnaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0