helt slut.

jag känner mig verkligen heeelt slut. är jätte täppt i näsan. hur skönt är det inte att det äntligen är helg?
jag måste ändå säga att denna veckan har faktiskt gått fort.
har sovit över med pontus två dagar denna veckan, kaaaaaan bero på det att jag överlevde veckan som sjukling.

ikväll ser planerna bra ut, jag ska på bokutgivningsfest hos victoria, coolt! hoppas på en riktigt skoj kväll :D
och imorgon ska jag och min pontus till a6 och shoppa gärnet. har taggat till det i typ en vecka nu, helt galet!

är också väldigt glad när jag har tagit ett säkert beslut på att spela i eksjös a-flicks lag, kanon! :)

men nu måste jag gå och ta tag i allt så jag hinner vara hos vickis i tid. typiskt mig att vara tidsoptimist.
ha det bra! :)





vi finns på samma plats, men ändå så långt ifrån varandra. tiden sliter oss isär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0