DAMN HAPPY

allt känns undeeeeerbart.
klar med allt i skolan, förutom chilljobb på syslöjden.
rix fm och beach handboll i helgen, kommer äga. mest rix då!
några av mina kompisar är babes för livet asså. jisäs vad jag älskar några pers i denna värld.
sen är pontus gaaaanska bra med, han sover dock nu. han ska jobba imorgon. stackarn!
sen älskar jag min bror, världens bästa bror. lovelovelove. 
ha det bäst.
puss på dig och min häst.

glömde också skriva att en gång i tiden sa jag att jag tänker faktiskt gifta mig om jag får en viss person, och nu är det såhär att jag har blivit kär i en kändig IGEN, eller denna gången äre en "halvkändis".. men iaf, dom kan jag gifta mig med. och dom har samma förnamn, det äger. men annars, dra åt graven alla bröllop :D

pusshej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0