pont(p)us(s) <3




hello everybody!

känner för att skriva ett helt inlägg på engelska men kom på att då måste jag sitta på ordlista och ha mig så orkar verkligen inte.
i vatt fall så var det skumparty igår i vetlanda. måste säga att det var riktigt kul. blött, skummigt och ja, KALLT.
hade mest pontus i tankarna under kvällen också, men dom kom och hämtade mig jonna och eve sen och skjutsade oss heeeela vägen till söta sävsjö. hihi.
pontan hade till och med tagit med sig mjukis tröja och byxor så att jag slapp sitta i blöta kläder i bilen och frysa ihjäl, snacka bäst pojkvän :')

bor just nu i pontans kläder. luktar jätteväldigt gott. saknar pontus, buhu...
men iaf, imorgon ska jag på elitläger med handbollen, kul? ne. orkar verkligen inte sådant nu!
men ska försöka se det från den ljusa sidan!!!!!!!!! tänk positivt anny!!!!!!!!
borde egentligen bollat lite nu innan jag åker, känner mig lite otränad med bill nu. men ska försöka göra så gott jag kan!

är egentligen ganska less på allting så vet inte varför jag skriver egentligen.
vet inte vad som mer än pontus som kan få mig på bra humör. inget skulle jag vilja säga.
är egentligen skit sur, ärligt, irriterad som fan när jag tänker efter.
bättre jag skiter i att tänka på kvällarna, skiter sig alltid.
hejdå!

(no idea varför bilden kom längst upp, orkar inte bry mig heller. iaf äre världen bästa på)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0