onödiga skoldagar...

godmorgon eller något liknande kanske!
slutade skolan för snart en timme sen, vi skulle haft utedag nere vi campingen men det var sjuuukt onödigt. vi gjorde ingenting så våran lärare sa att vi fick gå hem istället, wiho kände man då!
och det var precis likadant igår, först bara lite idrott och dit kom typ ingen och sen var det iprincip slut på dagen, bara någon snabbträff på syslöjden, asså jisäs....
looovar att lärarna bara hittar på något bara för att vi ska vara i skolan, man hade ju kunnat skolka tills skolavslutningen typ den senaste veckan, vi har nämligen inte gjort ett handtag.

iaf, igår kväll var jag med pontus och just därför tänkte jag slänga ut några bilder bara för att han är mer än braaa.
och efter det ska jag lägga mig nere i min älsklingskällare och kolla på film. yeaah..




sweeet




bilden talar för sig själv..

hiihihih puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0