midsommar

jag måste ju faktiskt erkänna att jag är inget fan av alla dessa högtider.
visst okej, julafton ska vara mysigt och nyår ska vara galet och midsommar ska vara trevligt, osvosv...
men det når liksom aldrig mina höga förväntningar så jag gillar inte högtider. så är det bara.
jag gillar knappt min egen födelsedag!!!

men iaaf, så har jag ju klarat av dessa högtider nu, nästa blir ju julafton och det är ju ett tag kvar, sköönt! :D
för igår var det ju midsommar, jag spenderade den hos rebecca.
hade hellst varit på öland för att få vara med min pontus. men det så var ju ej fallet.

just nu är jag bara allmänt skit sur på alla möjliga irriterande personer så orkar liksom inte skriva..
så, puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0