goood morning

sitter just nu nere i min källare och julia sover ijämte mig.. fattar inte att hon inte vaknade när jag började hålla på här med datorn. har till och med en sladd rätt över henne, haha... jaja, vaknade tidigt så har underhållt mig med sims 2 lite. gött.

snart ska jag väcka julia sen funderar jag staaaaaarkt på att tjata på mamma att hon och jag ska åka iväg idag när hon är ledig. annars tänker jag bli sur och tvinga någon skjutsa mig till pontus eller nått.

till igår. jag var med pontus och sen gick vi och mötte julia och hon käkade på milano as usually. haha, sköna kompisar har vi där. hade lite svårt att höra vad han sa, men ändån.

ne, nu måste jag käka chips sen gårdagen. gött.

puss





gaaaaaaaaaaamla bilder på mig och julia. måste varit 07 eller 08. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0