för jag har gått ut nian, fyfan vad jag är bra.

galet vad sommarlov känns bra.
ja, i torsdags gick jag ut nian. sjuukt efterlängtat. dock lite tråkigt att lämna min klass, men så äre..
på kvällen stack vi till hotellet och det var öööverbra kväll.
i fredags åkte jag, mamma, pappa och käre bror albin mot nybro för att se abbens tjej anna ta studenten.
haha jäkla full och glad. fatta kääänslaaan! vi stannade på kosta outlet på vägen hem, snappade åt mig en bikini lite snabbt, götttt!
och igår var jag hos mormor och morfar på en fika, så mysiga är dom. klappade små söta kattunga också.
och på kvällen drog jag mig mot vetlanda för att mysa till det med pontus. jääävlans bra början på sommarlovet.
idag hade jag tänkt att jag skulle åt och springa, sen får vi se vad kvällen bjuder på.




alla tjejer i klassen förutom fanny. underbara hela högen. vissa kommer saknas mer än andra :'(



linus (klimp), philip och jag.





anna & albin precis efter annas utspring




en bild på pontus från förra sommaren. sweeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0