avslutningsmiddag

oj. jag ska verkligen bli bättre på att blogga från och med NU. inte för att jag vill ha en massa läsare utan för att det är jävligt kul faktiskt :)

det har hänt en massamassamassa det senaste. till exempel igår, då var det avslutningsmiddag för alla nior på hofgårdsskolan. jäklaa vad skoj vi hade framåt kvällningen. haha!
det bjöds på mat och efterrätt, nomineringar, uppträdanden och på kvällen dansade vi loss.
känns som jag skämde ut mig på scenen men jag tror jag överlever, någon hade säkert kul åt mig ;) haha!

tänkte bjuda på lite bilder!




ingen jätte bra bild. men detta var innan vi gick till kulturhuset där festen var.
och från vänster till höger: jag, jossan, linnéa och jonna.



linnéa och jennie.



amanda, fanny och christine. och även några killar i klassen i bakgrunden. 



tove, jossan och josse.



alida och jag.



jag och moa.



jag, jennie, linnéa och josse på dansgolvet! :D


kan ju meddela att jag hade en svart sammetsklänning och så hade jag jeansjacka när det blev lite kallt.
tyvärr har jag ingen bra bild på hur jag såg ut egentligen, men det var några bilder iaf :)
tänkte kolla om jag får tag i några bättre, isf kommer det fler vill jag lova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0