ajajaj.....

och AJ...
kan knappt gå, kom inte upp ur sängen, nu sitter jag i soffan och lär inte komma upp härifrån heller.
har sån jääääävla träningsvärk sen igår på lägret. hade ju inte använt dom musklerna på ett ex antal veckor och det fick jag ju bevis på idag.
men iaf, lägret, helt okej kul. och gick väl inge bra egentligen, nån gång ibland gick det väl bra.. menmen! :)

på kvällen blev jag sur och tvär och blabla så tillslut blev jag skjutsad till pontus, hihi. båda var as trötta. men mysigt att träffa honom iaf.
och idag är han iväg på barnkalas på ölandsdjurpark, wiho för han! ;D haha... och jag ska frösöka gå och sen så ska jag till mina kusiner och sova där till imorgon för att vara barnvakt. och jag hoppashoppashoppas att jag slipper för att jag har träningsvärk. vågar inte vara barnvakt själv..
i annat fall så ska jag försöka få hit dom till sävsjö så kan pontus också vara barnvakt yeah :D

nu känner jag hur tråååkigt detta inlägget börjar bli. men ska sluta skriva nu.
hoppas alla mår bra.
önskar jag kunde säga nått vettigt om något/någon nu men nä. hahah.
aja
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0