51 år...

är ju fan ingen ålder? ;) nääääääää asso, det är va far min fyller idag. grattis till världens bästa pappa! (L)
ikväll är det planerat att vi ska grilla lite och så för att han fyller år.
pontus kommer sen också med sin nya frilla, hahah.....

tycker väääldigt synd om alla som skulle till hultsfred. pontus skulle dit, och även att jag inte ville att han skulle åka av tusen anledningar så äre jävligt synd om han nu.. köpt biljett och sen med alla hans kompisar har dom köpt en husvagn som igår rev för att göra om. vadå kasta pengar i sjön?

meeeen, han var inte jätte ledsen så det är bra, ska få han på bra humör idag :)
och imorgon ska jag se eclipse :D :D :D tredje twilight filmen. pontus har bjudit mig ;$
farligt sött av honom.

jajaj.. iaf, igår var det sjuukaste varmt. galet! försökte sola på förmiddagen men klarade fan knappt det. åkte iaf till jennie sen och åt jordgubbar, snacka gottt :D sen blev det att spela handboll i fina vädret med fina brudar och efter det vare bara att hoppa i badet. go dag!

måste säga också att jonna alexandersson är brabra, hon får mig alltid att tänka bra om mig själv och det är fåå som får! tack jonny för jag har dig som vän. lovee <3

det var allt. tjohej.




pontus med nya frillan, haha! söt.




VARNING för typ vääärldens fulaste bild. haha, ne okej. det var att ta i. men lääskigt ful iaf.
men iaf. jonny och jag.

Kommentarer
Postat av: jonna <3

hahah riktigt söt bild av dig anny!!

gullig text å så! jag älskar dig underbara vän :D hihi <3

2010-07-02 @ 02:49:27
URL: http://jonnaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0