tänkte bara säga hej...............

HEJ :D

kollat film med jonna moa och jennie............. dom var jobbiga, försökte kolla film och dom snackade massa :( haha, men söta ändå. jajajjajaj iaf. tjena.

imorgon ska jag förmodligen till värnamo med pappa farmor och farfar. HAH, pappa kallade det "vi ska åka och rasta farmor och farfar" jaa, haha.. men iaf!!!!!!!!!!!!!! hoppas jag hittar nått i värnamo, finns det affärer där förresten? ;o

iaf... sen på kvällen ska jag va med pontus , tror jag väl.

på törsdag vet jag ej

på fredag drar jag till götet med gryt. på kvällen blire hotellet.

jag är en ointressant människa så tack o hej. nästa grej.



jag och moa toa dass från när vi badade, en dag. i början av veckan. ja, tjena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0