stå ut

nu blir det en sån där jävligt ointressant lista igen.
haha. förstår att man inte vill sitta och läsa det, men jag har inte ett skit att göra! :p

OM MIG
Namn - Anny
Född - 5 april
Hemstad - Sävsjö
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - Brun
Längd - 168 typ
Högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
Värsta ovanor - biter på naglarna
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - ja
Skor i dag - vita tygskor när jag stack iväg och bade
Rädslor - småkryp, mörkret
Mål för året - ha egenträning mycket mer
Det första du tänker på när du vaknar - hur mycket är klockan 
När går du & lägger dig - pontus! :')
Mest saknade - just nu saknar jag ihjäl mig på julia och jonna.

ANTAL
antal personer du kysst - haha bra fråga, har aldrig räknat
antal syskon - 2
antal piercings - 0
antal tatueringar - 0

FAVORIT
mat - grillat, MUMS
sport - handboll
djur - hmm.. lamm och kattungar. och självklart min mosters hund Tyson.
glass - magnum mandel på pinne. daim i strut. om det är sånna där sorter går inte saltlakrits vara utan!
godis - choklad och salt
låt - utan dina andetag med kent. gärna också med carolina wallin perez.
nummer - 5
helgdag - fredag och lördag
årstid - sommar 
radiostation - jag vet inte?


HAR DU NÅNSIN
rymt hemifrån - när jag var liten
skolkat - ja
sovit utomhus - jaa
gråtit i skolan - ah 
spytt i skolan - nej
velat bli modell - naj
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - ja, alldeles för många, hah! 
sett en död människa - nej
använt droger - nej
ätit sushi - nej 
retats - jaaa  


THIS OR THAT
cider eller öl - cider 
pepsi/cola - cola
mc donalds/burger king - max? :(
kärlek eller sex - kärlek
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg - kött är gött
tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr 
adidas/nike - adidas
kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
kakor/paj - svååårt 
mtv/vh1 - `mtv

KAN DU
gå ner i splitt? - vågar inte testa, men kan inte tänka mig gå ner i splitt så nä
skriva med båda händerna - jaa men med vnster ser det ju förjävligt ut 
vissla - ne ;$
blåsa en bubbla - aa 
ha dina ögon i kors - knappt
nudda näsan med tungan - nej, många tycker jag borde kunna, men nej, jag kan faktiskt inte!


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - jag vet inte, haha.. kan varit alida eller lisa.
du pratade med - mamma
du msnade med - vet inte  
du kramade - alida och lisa samtidigt, igår (a)
du skällde på - mamma förmodligen

SENAST DU
skrattade - innan
grät - i måndags
filmen du såg - vettifan
tuggade tuggummi - i måndags
drog ett skämt - jag vettifan


VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - grannens hus
lyssnar du på musik nu - ne
vad har du på dig - bikini och en typ en klänning över
vad är det på din musmatta - jag har ingen.

Kommentarer
Postat av: malin

den köpte jag på konserten i västervik :D

2010-07-28 @ 23:50:36
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/
Postat av: Julia

ehehehe, ja f1 va vi ägde dom, tuffa som få!!!

pussss

2010-07-31 @ 18:19:54
URL: http://thorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0