I'm back

back in buissnes som man säger!

har varit i tylösand i 11 dagar. riktigt länge känns det som faktiskt! blev nästan trött på det i slutet.. men men :)
vi har haft sjuuukt bra väder hela tiden, hur underbart som helst. pontus var hos oss i 4 dagar också, bäst.
när han hade åkt hem var jag inte på bra humör men tur att dagen efter kom afterbeach bandet duojag och piggade upp, sjuuuukt bra är dom. alla borde se dom någon gång i sitt liv!!!!!! PUNKT.

idag har jag spenderat dagen hos pontus, även tröffat gryt. nice!
det var allt! :D
puss



jag och lisafis bland sanden




jag vid solnedgången



jag och min älskling




duojag. sjuukt bra! fick en trumpinne av trummisen. han näst längst till vänster!
mäktigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0