1 månad.

jag hade verkligen inte en aning om när jag och pontus blev vi liksom.
men för en månad sen idag så var det visst så, eller han sa så iaf.
och det var väl klart jag gillade det! :o det gör man som tjej, det är liksom en speciell grej, tjohej. HÖHÖ

nä men igåår var jag i götet med gry och kollade på handboll, partille cup. skiiit skojigt faktiskt!
på kvällen när vi kom hem drog vi ner till stan, hotellet. träffade min pontus där och vi satt mest och pundade oss hela kvällen. inget kul alls faktiskt.

men sen gick jag och pontus hem, måste säga att vi somnade ganska fort efter att man varit uppe vid halv sex, haha...
sen idag har vi gått här hemma och svettats, äckligt varmt ute ju :o men åkte ner och badade. skööönt.
nu har han åkt hem och det är inte kul alls!
men överlever.

och måste säga, finns vissa vänner jag skulle vilja nämna, men vill inte lämna någon utanför, tror man själv förstår om man är menad. de är få men de är gränslöst underbara vänner :) hihi.


och tyvärr kan jag inte lägga in bilder från götet för min kamera har ballat ur lite. blir en annan dag.
snodde en som gry hade lagt upp på mig. så ja.
hejdå




den stulna bilden. höhö. nöjd anny påväg till götet med sin biljett.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0