snart jul

idag känner jag mig glad, hjälplöst glad. haha!
har aldrig ork till att uppdatera här, endast för jag känner mig så jävla ointressant och tråkig ;)
men iaf, det är redan december och det känns galet!
pontus är hemma från afrika och det känns kanonas, han är dock pepparkaka och jag snögubbe, inte helt okej!
jag är heeeeeeeeeelt beroende av pepparkakor. måste verkligen sluta käka det hela tiden. haha. men det äger.

nu är jag hemma från skolan, redan? ja faktiskt.. jag har match sedan och var tvungen att åka hem tidigare för att hinna med allt utan stress. FAN VAD JAG SKA KÖTTA SÖNDER NÄSSJÖ. tagga match





lars winnerbäck, mäktigare än mäktigast. ye!

Kommentarer
Postat av: jenniepennieplutt

saknar dig också annut! ;)<3

2010-12-07 @ 17:26:49
URL: http://jenniekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0