long time ago

jag vet, jag har inte skrivit på ett tag!
jag har haft så jävla mycket att göra. har bara lagt datorn åt sidan, den gör ändå ingen nytta.
jag har iaf nu börjat på första året på Njudungsgymnasiet i Vetlanda, samhälls linjen.
Än så länge känns det faktiskt helt okej. Fortfarande lite stelt i klassen men så är det ju alltid i början.

Jag har även tagit steget ut från Sävsjö inom handbollen och förflyttat mig mot Eksjö. Det känns faktiskt riktigt bra! det var skiiiiit skoj att träna med tjejer som verkligen är duktiga och vill satsa. Och för info så är detta a-flicks laget i Eksjö :)

hmm.. Vad mer har hänt? Vet inte, antagligen inte ett skit som är intressant.
Igår var jag iaf i Eksjö på Eksjöstadsfest. Var där med min älskade och jätte fina Pontus. Det var trevligt!
Blir likadant ikväll, eller vet ju inte om jag kommer vara med Pontus, men blir Eksjö :)
Längtar lite till Söndag då jag bara kan ligga och slappa hela jävla dagen, men fan att skolan börjar igeeen.
Blir fan aldrig lugnt!

Iaaaaaaf, nu måste jag vila mig lite, kanske plugga lite svenska, ser faktiskt inget tråkigt i det.
vi hörs, puss!




people always leave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0