förändring från och med nu.

ååh, ser ni hur fint det är här eller? haha.. min mycket fina och goa vän jennie har fixat min blogg. gött som attan!
känner att jag måste bättra mina inlägg och skriva som riktiga bloggare gör, hur det nu slutar. hehe!
gå in på jennies blogg: jenniekarlsson.webblogg.se
ni lär gilla va ni ser ;o

men iaf, klockan är fem i tolv och jag sitter och äter oxfilé. gött! (nej jag har inte så glamouröst liv som det lät som)
imorgon ska jag på lars winnerbäck i hook. O-M-G ;) hahah..

kommer bilder imorgon.
PUSS:


Kommentarer
Postat av: malina

det är det jag säger. vi har ganska lika smak! funderade på en vit adidas med :) haha puss!

2010-08-05 @ 00:29:44
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/
Postat av: Jennie

pusssss på dig! :*

och oxfilé är extra gott på natten, sådetså! ;)

2010-08-05 @ 01:11:05
URL: http://jenniekarlsson.webblogg.se/
Postat av: jonna

FYFFFFFFAAAAAASIKEN VILKEN FIN BLOGG

2010-08-06 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0