faktaaaaaaaaa, NEJ hej tjohej bajs korvar i mngde



tjenixen.

jag har verkligen egentligen inte ett skit att skriva. haha, jag bara skriver för att skriva, och lite för att jennie klagar på min dåliga uppdatering.. hehe!
vad som hänt det senaste? jadu, igår var det lördag och vrigstad marknad, inte för att jag var där men det vare iaf. jag var ist och fikade med min söta och mycket snälla vän julia thörnqvist. ( thorns.blogg.se ) mysigt!

sedan tog jag mitt lilla liv och drog mig mot vetlanda för att spendera tid på världen bästa kille, pontus. vi glodde på film igår, the last song, jaaaaa jag råkade kanske gråta lite, hehe... och så lekte jag med pontus lillebror viggo, SÅ HIMLA SÖT! (som jag även på natten drömde var min son). men iaf, sov i vetlanda och nu är jag hemma, vilket jag varit i cirkus en eller två timmar..

nu blev det precis bestämt att jag ska ut och gå med jonna, vilket är bra tror jag. behöver, någon? typ...

SEN FICK MAN PRECIS REDA PÅ ATT JAG OCH GRY KOMMER GÅ ISAMMA JÄVLA KLASS; FYFAN VAD UNDERBART!!!!!!!!! (på bilden ser ni ju hur fan det kommer se ut, HAH)

puss




Kommentarer
Postat av: jennie

bra anny!!! braaaaaaa!!!

2010-08-15 @ 21:16:25
URL: http://jenniekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0