emo anny is in town

hej hopp.
sitter här en söndags kväll. har tjockat mig med chips. fyfan vad onyttig jag varit senaste veckan, herregud säger jag bara. måste snart ändra på det, verkligen!
har egentligen inget speciellt att berätta.
är bara allmänt nere och off asså. känner mig jätte tråkig men ibland orkar man bara inte med allt som händer.
visst äre alltid så att ibland händer vrerkligen ingenting, sen händer ALL skit på samma gång.... fyfan asså, jävla lustig värld. haha, låter som ett emo men det skit jag i.

tänkte avrunda här.
vill bara meddela att jag älskar pontus och att han gör mig jävligt lycklig!!!
pusshejgodnatt.




ursäkta bildvalet. blev bara nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0